Kursus Perusahaan Sarang Burung Walit Siri 04/09

Swiftlet Farming

Swiftlet Farming

About brainscan

marketing consultant
This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

21 Responses to Kursus Perusahaan Sarang Burung Walit Siri 04/09

  1. mohamad nizam says:

    saya berada di johor bahru..dimana boleh saya dptkan khidmat nasihat dan kepakaran berkaitan industri sarang burung walit?

  2. robil says:

    saya di sabah bila GEM akan adakan kursus di sandakan.

  3. sabri says:

    saya berada di trengganu, baik diadakan kursus di pantai timur,ramai yg berminat.

  4. Yuli Yomburis says:

    Saya sangat berminat menjadi pengusaha sarang burung. Saya mohon keterangan lanjut dan memohon mengikuti kursus penternakan dan pengurusan sarang burung. Mohon kiranya pihak tuan akan menghantar maklumat dan penerangan lanjut.

    Sekian terima kasih.

    Yuli Yomburis
    013-850 7378

  5. Yuli Yomburis says:

    Sila kirim penerangan lanjut melalui email dan alamat berikut.
    email: gilidyom@yahoo.com.my

    Alamat: W.D.T No 123, 89159 Kota Belud Sabah

    No. Telipon Perhubungan: 013-850 7378

  6. rebecca says:

    sy berada di klang….sy amat berminat menjadi pengusaha sarang burung.sy mohon keterangan lanjut dan memohon mengikuti kursus penternakan dan pengurusan sarang burung.mohon kiranya pihak tuan akan menghantar maklumat dan penerangan lanjut.

  7. margaret says:

    Saya berasal dari Lawas Sarawak, sangat berminat nak menjadi pengusaha sarang burung, tolong beri saya tunjuk ajar atau maklumat tentang cara memulakan usaha untuk ternakan atau sarang burung.
    terima kasih atas perhatian dan tindakan tuan.

  8. nurainita ainur basir says:

    saya berminat dengan pengusaha sarang burung,sila beri saya maklumat lanjut untuk menduduki kursus sarang burung…saya berasal dari kota kinabalu

  9. Boleh Inform bila ada kursus/ seminar on swiflet yang terdekat

  10. wan zaliha bt. wan othman says:

    saya berminat untuk mengikuti kursus ini

  11. Zainudin Telimik says:

    bagaimana mengikui kursus wallet dan apakah bantuan kerajaan bagi pengusaha baru yg berminat di sabah.

  12. adrisul bin suluki says:

    saya berminat untuk mengusahakan ternekan sarang burung walit nie….tolong beri info bila kursus akan di buat di sandakan,atau pun di sabah…

  13. fairul fadillah says:

    saya berminat tentang perusahaan burung walit,saya ingin tahu bila kursus yg terdekat akan diadakan.

  14. Akmal Mikhail says:

    bila agaknya kursus perusahaan ini akan diadakan di Sandakan

  15. MANSOR BIN JAFAR says:

    seminar perusahaan sarang burung walet di kota kinabalu bila akan di buat,adakah kursus tersebut juga di buat di daerah sipitang dan berapa yuran seminar

  16. izal says:

    bila lg kursus ini di adakan…sy mhru ikut

  17. man says:

    tolong inform kalau ada kursus mengenai sarang burung walit ini di kota kinabalu. hubungi saya di talian 0198048909.

  18. bila kursus ini akan di adakan di sarawak.dan bagaimana cara untuk mengikutinya?

  19. jerry says:

    bila ada kursus membersihkan sarang burung lau ada bagitau sya…sandakan

  20. Nordin says:

    Ada kursus sarang burung walit tolong info saya 0167713276

Leave a comment